سیم و کابل نسوز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Fireproof wire and cable-1
Fireproof wire and cable-2



در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


به ‌طور کلی در برخی از موارد این احتمال وجود دارد بر اساس علت ‌های مختلفی بین سیم‌ های نسوز تفاوت قیمت وجود داشته باشد. تحت عنوان مثال جنس عایق به ‌کار رفته در محصول، نوع عایق سیلیکونی، نوع نوار به ‌کار رفته و چگونگی شیلد می ‌تواند در قیمت نهایی اثرگذار باشد.

شیلد به صورت فویل از یک لایه نازک آلومینیوم تشکیل شده است..به علاوه یک لایه پلی است.ر برای افزایش مقاومت کششی و است.قامت فویل نیز به آن اضافه شده است..یکی از معایب شیلد به صورت فویل عدم اتصال مناسب فویل برای زمین کردن و یا است.فاده به عنوان سیم برگشت سیگنال است..در عین حال یکی از بارزترین ویژگی های فویل پوشش درصدی عایق هادی است..

صنعت کابل ایران، صنعتی است. رو به رشد که در این بین صنایع کابل های تخصصی تهران صدرا به عنوان عضو کوچکی از این جامعه بزرگ تولید سیم وکابل های سیلیکونی را در دستور کار خود قرار داده است.. این شرکت با بهره بردن از سال تجربه در زمینه تولید سیم وکابل نسوز (سیلیکونی) اقدام به ارائه محصولات خود به صنایع مختلفی نظیر: صنایع ریلی ، نفت و گاز ، فولاد ،ساختمان، صنایع لوازم خانگی نموده است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه