سینی کابل فلزی یا گالوانیزه در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Metal or galvanized cable tray-1
Metal or galvanized cable tray-2



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


گروه صنعتی پارسیان با سابقه ۵ ساله در بازار تهران به عنوان تولیدی سینی کابل و اتصالات سینی کابل مشغول به فعالیت است.. این مجموعه با توانایی و به‌کارگیری نیروهای متخصص و زبده همیشه در تلاش است. تا با بهترین قیمت سینی کابل را با کیفیتی عالی در بازار لاله زار تهران ارائه دهد.

همانطور که می دانید عمدتا تاسیسات برقی صنایع، در محیط های غیر مسقف قرار دارند. به همین دلیل در معرض رطوبت قرار داشته و احتمال زنگ زدگی آنها بالا است.. از طرفی کابل هایی که در این صنایع مورد است.فاده قرار می گیرند، دارای مقطع زیادی بوده و به همین دلیل وزن بسیار زیادی نیز دارند. به طور کلی به منظور تولید

علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی سینی گالوانیزه های دارای روکش گالوانیزه گرم از آنجا که که ضخامت روکش آن ها بیش از روکش گالوانیزه سرد می باشد در برابر آسیب های فیزیکی مانند ضربه و برخورد و &#; مقاوم تر از سینی گالوانیزه های سرد می باشند. از این سینی کابل ها در تمامی محیط ها و فضاهایی که سیم کشی های برق نیاز به ساماندهی و محافظت دارند می توان است.فاده نمود. با این حال است.فاده از این سینی کابل ها بیشتر در صنایعی کاربرد دارد که سیم کشی ها در محیط های مرطوبی قرار می گیرند و نیاز بیشتری به محافظت فیزیکی دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران