شمارنده دیجیتال در شرق تهران ( فروش )

Digital counter-1
Digital counter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


به عنوان مثال برای بسته بندی بیسکوییت در جعبه باید تعداد مشخصی بیسکوییت شمارش شده و بعد از قرار گرفتن در جلد پلاستیکی در کارتن قرار گیرد. با است.فاده از یک سنسور نوری نصب شده بالای تسمه نقاله که به یک کانتر نصب شده به راحتی میتوان تعداد (مثلا ) را روی کانتر تنظیم کرد تا بعد از رسیدن به عدد فرمان بسته بندی را بدهد. بعد از ارسال فرمان بسته بندی توسط کانتر به دستگاه برش پلاستیک، دوباره کانتر ریست شده و این روند تکرار می شود.

برخی کانترهای دیجیتال دارای باطری داخلی بوده و در صورت قطع تغذیه، آخرین وضعیت شمارش را در خود حفظ کرده و بعداز وصل مجدد برق کار خود را به درستی ادامه می دهند و نیازی به ریست کردن کانتر نیست. همچنین انواعی از کانترهای دیجیتال دارای دو خروجی مختلف بوده که به وسیله آن می توان دو عملکرد مختلف در عدد های مختلف برای کانتر تعریف کرد. مثلا تصور کنید در یک کارخانه تولید شکلات می خواهیم تعداد شکلات را در بسته های کوچک قرار داده و سپس بسته کوچک را در کارتن قرار دهیم. برای انجام این کار به کانتری با رله و قابلیت تعریف دوعدد نیاز داریم.

مدار داخلی شمارنده دیجیتال آسونیک طوری طراحی شده است. که امکان دریافت و تاثیر پذیری نویز تا حد زیادی کاهش یابد. و همچنین صدمات ناشی از نوسانات برق به حداقل برسد. مدار به کار برده شده در این دستگاه شمارنده توسط خود مجموعه آسونیک طراحی و ساخته شده است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران