فلوتر الکترونیکی و مکانیکی در شرق تهران ( فروش )

Electronic and mechanical floater-1
Electronic and mechanical floater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


سلام وقت بخیر ممنون از مطالب خوبتون..یک خونه باغ داریم که قراره برقش خورشیدی بشه و پمپمونو خودکار کنیم&#;دنبال این فلوتر ها هستم برای یک تانکر فلزی چهارهزار لیتری.. که پمپ رو کنترل کنه تا تانکر خالی نشه..چاه اب هم داریم&#;چه نوع فلوتری میتونیم است.فاده کنیم؟برای روشن و خاموش کردن یک پمپ؟..و از کجا تهیه کنیم&#;ممنون میشم راهنمایی کنید

از فلوتر به دو صورت می شود است.فاده کرد یکی اینکه فلوتر را در بالای مخزن قرار دهیم و زمانی که مخزن پر از آب شد فلوتر بالا بیاید و پمپ را خاموش کند و روش دیگر این هست که فلوتر را در ته چاه یا مخزن قرار دهیم و هنگامیکه چاه یا مخزن خالی شد پمپ را قطع کند و از سوختن پمپ جلوگیری کند. در بعضی از پمپ ها که کاملا پمپ در آب غوطه ور می شود فلوتر به پمپ وصل هست که موقع خالی شدن آب پمپ قطع می شود.

ساده ترین نحوه کنترل سطح مایعات با فلوتر، از طریق فلوتر مکانیکی صورت می گیرد. فلوتر مکانیکی قطعه ای است. که درون خودش یک گوی دارد که به هنگام بالا آمدن یا پایین رفتن  فلوتر، گوی حرکت کرده و کنتاکتی که درون فلوتر هست قطع و وصل می شود. در انتهای فلوتر سه سیم وجود دارد که یکی سیم مشترک (com) هست و دو تای آن کنتاکت بسته (nc) و دیگری کنتاکت باز (no) هست. و برای تشخیص سیم ها می توانیم به



( فروش ) های دیگر در شرق تهران