فلوتر الکترونیکی و مکانیکی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Electronic and mechanical floater-1
Electronic and mechanical floater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


قبل از تهیه‌ی فلوتر الکترونیک باید تغذیه، کمیت‌های قابل تنظیم، تعداد الکترودها و طول کابل قابل اتصال به الکترودها را با توجه به تأسیسات تعیین کنیم. از نظر ولتاژ تغذیه این قطعه می‌تواند به صورت تک رنج و یا U.C با یک بازه‌ی ولتاژ به صورت AC و DC انتخاب شود. محل اتصال ولتاژ تغذیه معمولا با ترمینال‌های A و A مشخص می‌شود.

در پایین سنسور یک پیچ به نام SELECT قرار دارد، اگر این پیچ وصل نباشد هنگامیکه مخزن پر شود پمپ را خاموش می کند و از سر ریز شدن آب جلوگیری می کند و اگر فاز به این پیچ بدهیم برعکس عمل می کند یعنی موقعی که مخزن یا جاه خالی شد پمپ خاموش می شود و از سوختن پمپ جلوگیری می کند.

ساده ترین نحوه کنترل سطح مایعات با فلوتر، از طریق فلوتر مکانیکی صورت می گیرد. فلوتر مکانیکی قطعه ای است. که درون خودش یک گوی دارد که به هنگام بالا آمدن یا پایین رفتن  فلوتر، گوی حرکت کرده و کنتاکتی که درون فلوتر هست قطع و وصل می شود. در انتهای فلوتر سه سیم وجود دارد که یکی سیم مشترک (com) هست و دو تای آن کنتاکت بسته (nc) و دیگری کنتاکت باز (no) هست. و برای تشخیص سیم ها می توانیم به



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه