فلوتر الکترونیکی و مکانیکی در شهر ری ( فروش )

Electronic and mechanical floater-1
Electronic and mechanical floater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


سلام مهندس من برای یک چاه از دو فلوتر(سنسور) و یک دستگاه رله سطح سنج شیوا است.فاده کردم سیم بندیشم فاز و نول رله رو دادم و چون چاه هستش به select هم فاز دادم و سیم های فلوتر که دو تا دارم رو اوردم به ترمینال H و C وصل کردم از ترمینال C یک سیم رو به ترمینال L دادم ولی کار نمیکنه ممکن باشه راهنماییم بکنین چطوری میتونم با دوتا فلوتر یا همون سنسور جواب بگیرم ممنون از لطفتون.

حساسیت دستگاه توسط پیچ ولوم SENSITIVITY قابل تنظیم است.. برای آب‌های معمولی و محلول‌ها، بهتر است. حساسیت روی حداقل باشد، ولی برای مایعات با هدایت الکتریکی کم مثل آب مقطر می‌توان حساسیت در مقداربالاتری تنظیم کرد. در مواردی که فاصله چاه یا مخزن تا محل دستگاه زیاد باشد و طول سیم‌های ارتباطی الکترود‌ها به دستگاه زیادتر از حد معمول گردد، باید حساسیت بیشتر شود. به‌طور ساده برای تنظیم حساسیت، هر سه الکترود H، C، L در مایع موردنظر قرارگرفته و سپس دسته تنظیم حساسیت در جهت راست‌گرد می‌چرخانیم تا رله وصل شود و سیگنال خروجی روشن گردد.

برای نصب این مجموعه الکترود باید در سطح بالایی مخزن یک سوراخ ایجاد کرده و  آن‌ها را وارد مخزن کنیم.  برای نصب این مدل نیازی به وارد کردن کابل فرمان به داخل مخزن نبوده و ترمینال ها بیرون از آن قرار دارند. ایراد اصلی این نوع الکترود محدود بودن طول آن‌هاست. به عبارت ساده‌تر نمی‌توان از این الکترودها برای کنترل سطح مایع در مخازن با ارتفاع زیاد است.فاده کرد. از مزایای این الکترودها می توان به عدم تاثیر تلاتم مایع و نشت آن به خارج اشاره کرد. به عبارت دیگر در قسمت بالای مخزن می توان از انواع واشر و اتصالات مناسب است.فاده کرده و الکترودها را آب بندی کرد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری