فن سانتریفیوژ در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Centrifugal fan-1
Centrifugal fan-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


تست های تعیین نرخ فن از نظر نرخ جریان، فشار است.اتیک و توان مورد نیاز تحت شرایط ایده آل شامل جریان هوای مستقیم و یکنواخت در ورودی و خروجی فن های محوری(Axial Fans) و فن های سانتریفیوژ(Centrifugal Fans) انجام می شود. البته اگر در عمل، اتصالات داکت به فن، موجب جریان هوای غیر یکنواخت شوند، عملکرد فن و راندمان بهره برداری تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. مکان یابی و نصب فن های محوری(Axial Fans) و فن های سانتریفیوژ(Centrifugal Fans) باید محل این داکت ها جهت به حداقل رساندن تلفات را در نظر داشته باشد. پس از آنکه سیستم نصب و بهره برداری شد، بازرسی های برنامه ریزی شده و مداوم و تعمیرات و نگهداری آن جهت حفظ شرایط بهره برداری در سطوح طراحی ضروری خواهد بود .

در این مدل از فن سانتریفیوژ جهت تیغه های پروانه هواکش در خلاف جهت انحنا می باشد. هواکش سانتریفیوژ بکوارد به طور معمول دارای قدرت بالاتر، سرعت بیشتر، سر و صدای کمتر و در کل راندمان بالاتر و تحمل فشار و بار بسیار بیشتری نسبت به سایر فن های سانتریفیوژی می باشد.

در زمان نصب هواکش گریز از مرکز به نکاتی مانند تغییر شکل فیزیکی و مکانیکی و تحت فشار نبودن پروانه و شافت توسط نیروهای خارجی توجه داشته باشید. همچنین در مواقع است.فاده از لرزه گیر به این مورد توجه داشته باشید که به ترتیب و با فشردگی لازم نصب شده باشند. اتصال برق الکتروموتور کوپل شده به فن حتما باید مشابه نمودار اتصالی که در جعبه تقسیم و نکات گفته شده توسط کارخانه سازنده الکتروموتور صورت پذیرد نکته مهم دیگری که برای اتصال



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه