قاب هالوژن در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Halogen frame-1
Halogen frame-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


قاب هالوژن با ظاهری ظریف و زیبا در طراحی داخلی ساختمان کاربرد دارد و فضایی ساده داخلی ساختمان را به فضایی زیبا، شیک و مدرن بدل می­سازد. قاب­های هالوژن از لحاظ کیفیت ساخت، جنس و متریال به کار رفته در ساخت، به چند دسته کلی تقسیم­بندی می‌شوند. این تقسیم­بندی شامل قاب کریستال، قاب دایکست، قاب است.یل، قاب آلومینیوم، قاب چوبی و قاب هالوژن ای بی اس می­شود. است.فاده از قاب­های هالوژن از هدر رفتن نور جلوگیری می­کند و موجب صرفه­جویی در مصرف انرژی برق می­شود. چرا که این نوع قاب­ها نور را به صورت موضعی منتشر و پخش می­کنند.

اگر قرار است. نورپردازی مدرن در خانه مدرن انجام شود باید این نورپردازی را در تمامی بخش های خانه مشاهده نمود؛ هال-پذیرایی، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و… . این بهترین حالت ممکن برای داشتن خانه ای مدرن همراه با نوری مدرن است..یکی از روشهای جدید است.فاده از سیستمهای روشنایی هوشمند میباشد که شما به راحتی با قراردادن

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه