لامپ و چراغ رشد گیاه در شرق تهران ( فروش )

Plant growth lamps and lights-1
Plant growth lamps and lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


لامپ یا چراغ رشد گیاه راهی آسان و ارزان برای پرورش انواع گیاه در شرایطی است. که به نور کافی و طبیعی دسترسی نداریم. با است.فاده از این چراغ‌ها می‌توان انواع گیاهان آپارتمانی، گل‌ها و حتی میوه و سبزیجات را پرورش داد. در واقع این چراغ‌ها برای کاشت بذر ایده‌آل هستند زیرا به ما اطمینان می‌دهند که نهال‌های سبز و پرباری به وجود آورند.

لامپ‌های معمولی (مانند لامپ‌های ال ای دی و رشته‌ای) که برای روشنایی است.فاده می‌شوند عمدتاً شامل طیف نور زرد یا سفید می‌شوند. اما لامپ رشد گیاه بیشتر از طیف نورهای قرمز و آبی که برای رشد گیاه ضروری هستند تشکیل می‌شود. در یک لامپ رشد گیاه برای جلوگیری از تقسیم سلولی از طیف امواج مادون قرمز (IR) و برای رشد سریع‌تر از طیف امواج فرابنفش (UV) است.فاده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که لامپ‌های ال ای دی و یا فلورسنت رشد گیاه، نور فول اسپکتروم که طیف کاملی از طیف نور موثر برای فتوسنتز در گیاهان است. را می‌تابانند.

پاسخ به این سوال نه قطعی است.. گیاهان در چرخه رشد خود همان‌قدر که به نور نیاز دارند، به تاریکی هم نیاز دارند تا بتوانند است.راحت کنند و مواد مغذی را به اندام‌های خود انتقال دهند. مدت زمانی که هر گیاه به نور نیاز دارد، بستگی به نوع گیاه دارد. به طور متوسط هر گیاه، ساعت باید زیر نور لامپ رشد گیاه باشد. 



( فروش ) های دیگر در شرق تهران