لامپ و چراغ رشد گیاه در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Plant growth lamps and lights-1
Plant growth lamps and lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


کاملاً مشخص است. که این لامپ ها باید با لامپ معمولی متفاوت باشند. چراغ رشد گیاه دارای طول موج هایی است. که باعث افزایش رشد گیاهان می‌شود و در واقع نوری مصنوعی اما شبیه به نور خورشید می‌تابانند. بهترین لامپ برای رشد گیاه باید شامل امواج مادون قرمز و فرابنفش باشد. اشتباه رایجی که در این حوزه هست این است. که افراد تصور می کنند هر چراغی با رنگ نور بنفش مناسب رشد گیاه است. که کاملاً اشتباه است..

از طرف دیگر شاید لوکس (Lux) را هم شنیده باشید. طبق تعریف لوکس یعنی تعداد لومن هایی که روی هر متر مربع می افتند یعنی اگر یک منبع نوری لوکس باشد، یعنی در هر متر مربع، لومن می فرستد که با فاصله منبع نور از نقطه مورد نظر قطعا مقدار آن کمتر خواهد شد.

اگر به دنبال راه اندازی یک گلخانه کوچک هستید و یا تعداد گیاهان منزلتان بسیار زیاد است.، توصیه می‌شود به جای است.فاده از تعداد زیادی لامپ یک پروژکتور رشد گیاه نصب کنید. انواع پروژکتور رشد گیاه عرضه شده در بازار توان‌های مختلفی دارند که با توجه به مساحت و تعداد گیاهان باید خریداری شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه