لامپ و چراغ رشد گیاه در شهر ری ( فروش )

Plant growth lamps and lights-1
Plant growth lamps and lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


سیستم خنک کننده یا Cooling System یکی از الزامات پروژکتورهای فول اسپکتروم است. تا بتوانند لامپ های ال ای دی را خنک نگه دارند چرا که در اثر کارکرد خود مقداری گرما تولید می کنند که افزایش دمای آنها سبب کاهش راندمان و طول عمر مفید آنها می شود.

چون در چنین محیطی، همه ی عوامل از جمله میزان نور، دمای محیط، رطوبت، میزان آب دریافتی گیاه و بسیاری عوامل محیطی دیگر در کنترل خود شماست. شما می توانید با تنظیم ایده آل این موارد، رشد گیاهان خود را به بیشترین مقدار ممکن برسانید.

گیاهان علاوه بر زیبایی محیط می توانند در آرامش و روحیه ما تاثیر بسزایی داشته باشند. از آنجا که در معماری منازل امروزی نورگیری محیط ها کم است.، شما می توانید برای رساندن نور کافی به گیاهان از لامپ های رشد گیاه است.فاده نمایید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری