لوستر در شهر ری ( فروش )

chandelier-1
chandelier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


تولید لوستر در ایران سابقه‌ای دیرینه دارد و چون این کار، صنعتی بسیار ظریف و حساس است. نیاز به دقت و سلیقه بسیاری دارد، بنابراین می‌توان گفت این صنعت در ایران یکی از صنایع موفق بوده و ذوق و سلیقه ایرانی در گسترش و ارتقای آن در کشور موثر بوده است..

لوستر یک کالای لوکس و تزیینی است. و خرید آن در هر شرایطی توجیه اقتصادی برای خانوارها ندارد. در حال حاضر علاوه بر رکود با اشباع بازار مواجه هستیم که یک عامل مهم وضعیت نامناسب فعلی رکود ساخت وساز مسکن و آمار پایین ازدواج در کشور است.. وقتی مسکن دچار بحران ساخت و عرضه می‌شود به نسبت آن خیلی از صنایع هم دچار مشکل می‌شوند. وقتی کسی خانه نداشته باشد، لوستر به چه دردش می‌خورد؟ بالا رفتن سن ازدواج و شرایط فعلی سخت اقتصادی، زوج‌های جوان را از خریدن وسایلی مثل آینه و شمعدان و وسایل تزیینی منصرف می‌کند.

سال ازقدمت صنعت لوستر سازی در ایران می‌گذرد، تلاش تولیدکنندگان این صنعت باعث گردیده که ایران جزو پنج کشور برتر تولید کننده لوستر قرار گیرد. لوستر ایران حاصل ذائقه و هنر ایرانی&#; است. با ظرافت کاری خاص تصاویر بدیع و سرشار از نور و رنگ را به تصویر خواهد کشید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری