میله ارت در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Earth bar-1
Earth bar-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


بسته به شرایط خورندگی و هدایت الکتریکی شرایط زمین، میله ارت را می توان برای دستیابی به حفاظت ارتینگ ایمن، قابل اعتماد و طولانی مدت مشخص کرد. است.حکام مکانیکی میله باید در برابر سایش و تنش متحمل شده هنگام نصب با موتور الکتریکی یا پنوماتیک مقاومت کند. چکش میله ای; سر میله زمین نباید در هنگام راندن “قارچ” یا پخش شود.

در مرحله آخر با است.فاده از یک مکانیزم خاص، آلیاژی بسیار مقاوم از مس و فولاد به ضخامت چند میکرون بر روی مغزی ایجاد می‌شود. با است.فاده از این شیوه یک میله ارت یکپارچه و جدایی ناپذیر از مس و فولاد به دست می‌آورید که دارای کیفیت مطلوب با طول عمر بسیار بالایی است..

میله های ارت، با طراحی قابل تمدید هستند و با جفت های مسی برای اتصال چندین میله به یکدیگر برای دستیابی به عمق حرکت مورد نیاز است.فاده می شود. جفت کننده های میله ای هدایت الکتریکی دائمی را ارائه می دهند و میله های ارت مسی طولانی تر به خاک هایی با مقاومت پایین تر دسترسی دارند. اعماق پایین تر



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه