نورپردازی اماکن آموزشی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Lighting of educational places-1
Lighting of educational places-2



علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


در طراحی فضاهای كتابخانه ای نور طبیعی را می توان برحسب اختلاف كیفی و كاربری فضای مورد نظر مورد توجه قرار داد. مفاهیمی از قبیل اندازه، موقعیت، شكل، تعداد نورگیرها، پنجره ها و میزان ورود نور به كتابخانه، همگی در نورپردازی کتابخانه حائز اهمیت هستند.

&#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x; Ì &#x;&#x;&#x;&#x;&#x;ÌÌ &#x; &#x;&#x; &#x;&#x;ÌÌ &#x;&#x;&#x;&#x; &#x; &#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;&#x;Ì &#x;Ì&#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x;Ì &#x;&#x; &#x;&#x;&#x; &#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;Ì &#x; &#x;&#x;&#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;&#x;¯&#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x;&#x; &#x; &#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x;&#x;Ì &#x; &#x;Ì &#x;&#x; &#x; &#x;&#x;&#x; ¯&#x;&#x; . &#x; &#x; &#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;ÌÌ &#x; &#x;&#x;&#x;&#x;&#x; &#x;&#x;&#x;Ì &#x;&#x;&#x;Ì &#x;Ì&#x;Ì &#x;&#x;.

سطح روشنایی در محل زندگی و کار برای توانایی ما در انجام موثرتر وظایف و خاطر آسوده بسیار مهم است.. علاوه بر این، سطوح مناسب نور مانع خستگی چشم می‌شود، که این مزیت به ما اجازه می‌دهد راحت‌تر و برای مدت زمان بیشتری کار کنیم. در این مقاله سطح روشنایی مناسب مورد نیاز در مکان‌های مختلف ارائه گردیده است. و شامل مفاهیم مختلف نورپردازی می‌باشد. سپس در انتها با است.فاده از این مفاهیم به تهیه جدولی پرداخته‌­ایم که سطح روشنایی مد نظر فضاهای مختلف را مشخش می­‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری