نورپردازی اماکن تجاری در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Commercial lighting-1
Commercial lighting-2



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


راهروها، راه‌پله‌ها، آسانسورها و فضاهای مشاع مثل اطراف آب‌نماها و محل‌های است.راحت از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در هنگام طراحی روشنایی بایستی به آن‌ها توجه کرد. این فضاها به عنوان مسیرهای اتصال مشتریان به فروشگاه‌ها بایستی بالاترین کیفیت ممکن برای روشنایی را به مشتریان ارائه دهند، چرا که اگر غیر از این باشد موجب خستگی و آزردگی آن‌ها می‌شود. ممکن است. مشتریان مدت زمان زیادی را در مرکز تجاری سپری کنند و برای صرف غذا به کافه یا رستوران مجتمع سری بزنند. فراهم کردن فضایی آرام برای خانواده‌ها به منظور صرف غذا و است.راحت می‌تواند چنان تاثیر مثبتی در ذهن آن‌ها بگذارد که درآینده نه برای خرید، بلکه برای صرف غذا به مرکز تجاری شما مجدد سر بزنند. موضوع دیگر است.فاده از نور طبیعی خورشید در فضاهای تفریحی و است.راحت مجتمع است.. پیشنهاد ما به شما است.فاده از نورهای گرم و آرامش بخش با کمترین میزان خیرگی و تابش غیر مستقیم است. تا فضای مطلوب و دقایقی آرام را به مشتریان هدیه بدهید. به کارگیری اصول نورپردازی انسان محور و است.فاده از سنسورها می‌تواند کیفیت روشنایی محیط را بهبود بخشد.

عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنواره‌های تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟

این نوع از چراغ ها در کارخانه های کوچک و بزرگ، سوله ها و کارگاه ها به صورت آویز نصب می شوند. در کل چراغ های آویز بیشتر در مکان هایی است.فاده می شوند که دارای سقف های بلندی هستند و نیاز به نور متمرکز بیشتری است.. چراغ های سوله ای به دلیل نوع کاربری که دارند باید نور زیاد و مناسبی را تامین کنند. این چراغ ها مثل سایر چراغ ها دارای شدت نورهای مختلفی هستند که باید متناسب با محیط از آن ها است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران