نورپردازی اماکن تجاری در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Commercial lighting-1
Commercial lighting-2



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


چراغ‌های LED امروزه با قیمتی بسیار پایین‌تر از قبل در دسترس شما هستند. این چراغ‌ها می‌توانند تمامی رنگ‌های طیف مرئی را تولید کنند و با این کار موجب زیبایی بصری فروشگاه شما شوند. در کنار این موضوع، چراغ‌های LED قابل برنامه‌ریزی و کنترل هستند شما می‌توانید آن طوری که دوست دارید این چراغ‌ها را برنامه ریزی کنید؛ به طور خودکار نورشان کم و زیاد شود، همراه با موسیقی رقص نور داشته باشند یا که تغییر رنگ دهند. از تکنولوژی ال‌ای‌دی برای ایجاد تجربه خرید متفاوت است.فاده کنید.

تمامی چراغ‌های اکووات از جمله چراغ فروشگاهی، از تا سال گارانتی تعویض بی قید و شرط دارند. بی قید و شرط بودن به این معنی است. که در صورت خرابی و یا سوختگی چراغ گارانتی‌دار شما به هر دلیل، این چراغ با یک چراغ جدید همراه با گارانتی جدید و به روز شده تعویض می‌شود.

امکان برنامه‌ریزی و انتخاب رنگ چراغ‌های ال‌ای‌دی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با تغییر حال و هوای نورپردازی خود، بر مشتریان و رهگذران تاثیر گذار باشید. درک تاثیر رنگ‌ها بر مشتریان و انتخاب دمای رنگ درست برای نورپردازی داخل فروشگاه باعث سرازیر شدن مشتریان به داخل فروشگاه شما می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه