ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.
سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.
اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.
چراغهای LED امروزه با قیمتی بسیار پایینتر از قبل در دسترس شما هستند. این چراغها میتوانند تمامی رنگهای طیف مرئی را تولید کنند و با این کار موجب زیبایی بصری فروشگاه شما شوند. در کنار این موضوع، چراغهای LED قابل برنامهریزی و کنترل هستند شما میتوانید آن طوری که دوست دارید این چراغها را برنامه ریزی کنید؛ به طور خودکار نورشان کم و زیاد شود، همراه با موسیقی رقص نور داشته باشند یا که تغییر رنگ دهند. از تکنولوژی الایدی برای ایجاد تجربه خرید متفاوت است.فاده کنید.
تمامی چراغهای اکووات از جمله چراغ فروشگاهی، از تا سال گارانتی تعویض بی قید و شرط دارند. بی قید و شرط بودن به این معنی است. که در صورت خرابی و یا سوختگی چراغ گارانتیدار شما به هر دلیل، این چراغ با یک چراغ جدید همراه با گارانتی جدید و به روز شده تعویض میشود.
امکان برنامهریزی و انتخاب رنگ چراغهای الایدی این امکان را برای شما فراهم میکند تا با تغییر حال و هوای نورپردازی خود، بر مشتریان و رهگذران تاثیر گذار باشید. درک تاثیر رنگها بر مشتریان و انتخاب دمای رنگ درست برای نورپردازی داخل فروشگاه باعث سرازیر شدن مشتریان به داخل فروشگاه شما میشود.
نورپردازی صحیح فاکتوری اساسی در جهت موفقیت و جذابیت هر مرکز خریدی محسوب میشود. به طور کلی میتوانیم بگوییم روشنایی مناسب علاوه بر بهرهوری و طول عمر بالا و کاهش هزینههای عملیاتی بایستی توجه مشتریان را به سمتی که باید جلب کند، آنها را در مسیریابی راهنمایی کند و ایمنی لازم را در فضاهای مختلف فضای تجاری تامین کند.
راهروها، راهپلهها، آسانسورها و فضاهای مشاع مثل اطراف آبنماها و محلهای است.راحت از مهمترین موضوعاتی هستند که در هنگام طراحی روشنایی بایستی به آنها توجه کرد. این فضاها به عنوان مسیرهای اتصال مشتریان به فروشگاهها بایستی بالاترین کیفیت ممکن برای روشنایی را به مشتریان ارائه دهند، چرا که اگر غیر از این باشد موجب خستگی و آزردگی آنها میشود. ممکن است. مشتریان مدت زمان زیادی را در مرکز تجاری سپری کنند و برای صرف غذا به کافه یا رستوران مجتمع سری بزنند. فراهم کردن فضایی آرام برای خانوادهها به منظور صرف غذا و است.راحت میتواند چنان تاثیر مثبتی در ذهن آنها بگذارد که درآینده نه برای خرید، بلکه برای صرف غذا به مرکز تجاری شما مجدد سر بزنند. موضوع دیگر است.فاده از نور طبیعی خورشید در فضاهای تفریحی و است.راحت مجتمع است.. پیشنهاد ما به شما است.فاده از نورهای گرم و آرامش بخش با کمترین میزان خیرگی و تابش غیر مستقیم است. تا فضای مطلوب و دقایقی آرام را به مشتریان هدیه بدهید. به کارگیری اصول نورپردازی انسان محور و است.فاده از سنسورها میتواند کیفیت روشنایی محیط را بهبود بخشد.