نورپردازی اماکن درمانی و بهداشتی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Lighting of medical and health facilities-1
Lighting of medical and health facilities-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


انتخاب تکنیک درست برای روشنایی اتاق‌ها و بخش‌ها می‌تواند علاوه بر ایجاد آرامش برای کارکنان و بیماران، برای اعمال پزشکی نیز نور لازم را تامین کند. فضاهای درمانی دارای یک بخش عمومی و بخش‌های مختلف شامل اتاق‌های متفاوت هستند که نورپردازی هر کدام از این بخش‌ها با اصول خاصی انجام می‌شود. نورپردازی و است.فاده از رنگ‌های مناسب در فضاهای بیمارستانی می‌تواند باعث تنظیم چرخه بدن، شفافیت وضوح بصری در محیط، کاهش خطاهای شغلی، کاهش زمان بستری و احساس درد در بیماران، کاهش حس افسردگی و&#; شود.

پس طراحی مبتنی بر شواهد بنابر تعریف, روشی است. که با همکاری تیم طراحی که شامل طراح و مجری درمانی است. برای برنامه ریزی, طراحی و ساخت مراکز درمانی است.فاده می شود که به طور خلاصه است.فاده­ای که مجریان درمانی از این روش می کنند در زیر آمده است..

بخش های مختلف یک مطب، نورپردازی مخصوص خود را نیاز دارند ، رعایت اختصاصی بودن هر نور و رنگ برای هر محیط خاص از دیگر ویژگی های محبوب ماست. نورپردازی مطب های مارک دار بر اساس است.اندارد طرح و طب، انتخاب نور پردازی مناسب نخصوص هر محل از بین انواع نورپردازی ها :



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه