نورپردازی اماکن صنعتی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Lighting of industrial places-1
Lighting of industrial places-2



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


چراغ های صنعتی طول عمر بالایی دارند و میزان خرابی در آن ها بسیار کم است.. نصب و راه اندازی آن ها بسیار آسان و سریع می باشد و عدم تولید اشعه های ماورای بنفش و مادون قرمز و همچنین عدم به کار رفتن جیوه و مواد سمی دیگر در آن ها، باعث شده است. که کاملا دوست دار طبیعت و محیط زیست باشند.

 نوع و رنگ متریال به کار رفته در دیواره ها و سقف ارتباط نامستقیمی با روشنایی کارگاه دارد! هر چراغ سوله ای نور خود را به جهت های مختلفی می تاباند و باید از بازتاب این نور ها است.فاده شود. در روشنایی کارگاه باید در نظر داشته باشیم که جنس دیواره ها و سقف و رنگ آن ها می تواند نورهای اتلافی را بازتاب دهد و محیط کار را روشن تر کند. تجربه های میدانی نشان داده اند که اگر رنگ روشن و بازتاب دهنده ای برای متریال دیوار و سقف است.فاده شود چیزی در حدود درصد از نورهای تابیده شده به سطح آن ها بازتاب می شوند. این در حالیست که اگر رنگ های تیره است.فاده شده باشد، این مقدار به درصد خواهد رسید.

این نوع از چراغ ها در کارخانه های کوچک و بزرگ، سوله ها و کارگاه ها به صورت آویز نصب می شوند. در کل چراغ های آویز بیشتر در مکان هایی است.فاده می شوند که دارای سقف های بلندی هستند و نیاز به نور متمرکز بیشتری است.. چراغ های سوله ای به دلیل نوع کاربری که دارند باید نور زیاد و مناسبی را تامین کنند. این چراغ ها مثل سایر چراغ ها دارای شدت نورهای مختلفی هستند که باید متناسب با محیط از آن ها است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه