نورپردازی اماکن ورزشی در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Lighting of sports venues-1
Lighting of sports venues-2



همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.


در بخشی که فعالیت های ورزشی در رسانه ها پخش می شود، و یا ورزش هایی که دارای تماشاچیان زیادی هستند مثل بازی بدمینتون، کریکت، فوتبال و… می بایست تمرکز نور به گونه ای باشد که هم بازیکنان به طور واضح و کامل دیده شوند و هم توپ هایی که در این بازی ها است.فاده می شوند دیده شوند.

لامپ‌های HID نسبت به لامپ‌های فلورسنت و رشته‌ای به ازای هر واحد انرژی مصرفی، نور مرئی بیشتری تولید می‌کنند، به همین دلیل است. که به طور سنتی برای نور افکن است.فاده می‌شوند. اما آنها همچنین نیاز به یک دوره گرم شدن دارند، زیرا گاز داخل باید گرم شود تا به روشنایی کامل برسد و خروجی روشنایی HID می‌تواند تا ٪ در طول ساعت سوختن، ضعیف‌تر شود . در نهایت، به دلیل است.هلاک سریع، لامپ‌ها نیاز به تعویض پیدا می‌کردند.

معمولا به دلایل اقتصادی بسیاری از سالنهای ورزشی را به صورت چند منظوره میسازند. به عنوان مثال از یک سالن  ممکن است. برای مسابقات والیبال، بسکتبال، هندبال و &#; است.فاده شود. در چنین سالنهایی در طراحی روشنایی موارد زیر باید رعایت شود :



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران