نورپردازی نمای ساختمان در شهر ری ( فروش )

Facade Lighting-1
Facade Lighting-2



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


شاید نیاز به توضیح نباشد که فرقی نمی کند که شما به طراحی معمولی نما نیاز دارید که عناصر معماری خاصی را به نمایش می گذارد یا نور پویای نما که همه نظر ها را به خود جلب می کند. سیستم های نورپردازی دیجیتالی مدرن، همه امکانات مناسب و مورد نیاز شما را ارائه می دهند. علاوه بر این، سیستم های فوق بهره وری انرژی و دوام لازم را برای شما فراهم می کنند تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی در تمام طول سال روشنایی خارجی را با ایمنی و مقرون به صرفه انجام دهید.

نورپردازی نقش مهمی در معماری دارد. در طراحی راه حل های مدرن روشنایی امروز با چالش های زیادی روبرو هستیم. مفاهیم طراحی داخلی همیشه تحت تأثیر نورپردازی بوده اند. با این حال، با توجه به ابعاد اجزای الکترونیکی، باید از نظر شکل و اندازه در چراغها و منابع نور تجدید نظر می شد. فناوری LED انقلابی در همه چیز ایجاد کرده و فضای بیشتری برای طراحی پیچیده چراغهای روشنایی می دهد.

نورپردازی هوشمند نمای ساختمان از آن دسته تخصص هایی است. که متاسفانه به دلیل مشترک بودن در رشته های برق، معماری و عمران در دانشگاه ها و محیط های آموزشی توجه چندانی به آن نمی شود. در صورتی که کیفیت چنین پروژه هایی مستقیما با تخصص افراد درگیر در آن در ارتباط می باشد. و پروژه های موفق در این زمینه معمولا حاصل همکاری تیم های مختلف مهندسی است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری