هواکش خورشیدی در شهر ری ( فروش )

Solar fan-1
Solar fan-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


هواکش‌های ‎صنعتی، گازهای مضر و هوای آلوده را با هوای تازه جابجا می‌کنند. در این نوع دستگاه یک موتور الکتریکی برای تامین قدرت و راه اندازی دستگاه تعبیه می‌شود. قطعات دیگر هواکش‎ ‎صنعتی، چند پروانه برای هدایت و انتقال هوا و یک محفظه یا بدنه برای حافظت از دستگاه است.. هواکش‌های ‎صنعتی نسبت به نوع خانگی بزرگ‌تر هستند و پره‌ها و قدرت تهویه هوا در آن‌ها بیشتر است..

هواکش صنعتی یا اکسیال فن (Axial fan) برای تصفیه هوا و از بین بردن آلاینده‌‎های ‎فضا به کار می‌رود. این هواکش‌ها می‎توانند تا درصد آلاینده‎‌های ‎موجود در فضا را از بین ببرند و در مدل‌های قدرتمند راندمان به درصد هم می‌رسد.

یکی دیگر از انواع هواکش صنعتی، سانتریفیوژها هستند. این نوع هواکش با شدت بسیار زیاد هوای داخل محیط را به سمت بیرون هدایت می‌‎کند، به صورتی که هوای حاوی آلاینده‌ها به محض وارد شدن در دستگاه با تغییر جهت درجه، به صورت شعاعی به سمت بیرون هدایت می‌شود. یکی از قابلیت‌های ‎این نوع هواکش‌ها است.فاده از پره راهنما یا دمبر است.. این قابلیت باعث بدست آوردن نرخ جریان خاص می‌شود. هواکش‌های ‎سانترفیوژ می‌توانند به صورت موازی بهم متصل شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری