هواکش صنعتی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Industrial ventilator-1
Industrial ventilator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


تهویه صنعتی دارای انواع پروانه ای، لوله محوری، پره محوری و گریز از مرکز می باشند. هرکدام ساختار خاص و کاربرد منحصر به فردی دارند. در یک دسته بندی دیگر فن صنعتی بر اساس محلی که مورد است.فاده قرار می گیرند نیز دارای انواع مختلفی هستند. به طور مثال نوعی از این سیستم های تهویه در سوله و کارگاه ها است.فاده می شوند، که فن تاسیساتی نامیده می شوند. این مدل از مهم ترین دستگاه هایی هستند که در سالن های مرغداری و گلخانه ها مورد است.فاده قرار می گیرند. 

بهبود وضعیت تهویه و شرایط بهداشتی هوای داخل سوله ها و کارخانه ها علاوه بر بالا بردن راندمان کاری پرسنل، در کاهش صدمات ناشی از آلاینده ها به ماشین آلات و تجهیزات داخل سوله و کارخانه، نقش اساسی ایفا می کند.در حقیقت هدف از طراحی تهویه صنعتی، الزاما گرمایش و سرمایش محیط نیست، بلکه کاهش غلظت آلاینده ها در محیط با خارج کردن آنها و ورود هوای تازه می باشد.

صنایع اندکی از صنایع بخصوص صنایع داروسازی باید بطور کاملا مخصوصی از قوانین که در نظام سلامت وجود دارد پیروی کنند . که البته برای این سخت گیری ها دلایل بسیار خوبی وجود دارد. هر دارویی که مصرف کننده ای دریافت می کند می خواهد بطور بسیار موثری اثر کند . ...



( فروش, مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران