هواکش ضد آب IP دار در شهر جدید اندیشه ( فروش )

IP waterproof fan-1
IP waterproof fan-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


بعد از تهیه هواکش مناسب نوبت به نصب می رسد که بهتر است. از شخصی که در این کار مهارت دارد کمک گرفته شود. در نصب هواکش توجه نمایید که قرار است. به صورت سقفی نصب شود یا دیواری. در صورتی که هواکش به صورت سقفی نصب شود باید در جایی بالا یا وسط سقف نصب شود. روشن و خاموش کردن هواکش به سادگی انجام شود و از طرفی سیم کشی به گونه ای انجام شود که سیم ها در معرض بخار و پاشش آب قرار نگیرند. هواکش حمام از لحاظ مکان نصب به سه دسته تقسیم می شوند :

نکته دیگری که در انتخاب یک هواکش ضد آب باید مورد توجه قرار داد میزان مصرف انرژی آن است. که باید مطابق با است.انداردهای روز دنیا باشد. مصرف انرژی در این محصول اهمیت بالایی دارد چرا که قرار است. در زمان طولانی مورد است.فاده قرار گیرد پس باید هزینه های برق را نیز در نظر گرفت.

در هنگام تهیه این هواکش ها باید به چند نکته توجه کرد یک اینکه میزان صدایی که تولید می کند چقدر است. و دیگر اینکه قدرت هواکش به چه میزان می باشد؟! باید هواکشی انتخاب شود که قدرت کافی در تخلیه بخارها و رطوبت ایجاد شده در محیط حمام یا سرویس را داشته باشد. توجه داشته باشید که هواکش های خیلی کوچک قابلیت از بین بردن بو و رطوبت را برای محیط های بزرگ ندارند و در صورت است.فاده از آنها باید مدت زمان طولانی تری را کار کنند که سبب فرسودگی موتور می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه