هواکش و تهویه خزرفن در چهاردانگه ( فروش )

Khazarfan ventilator and ventilation-1
Khazarfan ventilator and ventilation-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


شرکت تهویه خزرفن با بهره گیری از کادر متخصص و تجربه علمی و صنعتی و است.فاده از تکنولوژی پیشرفته انواع سیستم تهویه صنعتی با کیفیت و تنوع کاربری بالا تولید کرده است.. فن صنعتی خزرفن ضمن تهویه صحیح ، هوا را خشک و خنک نگه می دارد. یعنی رطوبت محیط را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد. سیستم های تهویه خزرفن دارای کیفیت و طول عمر بالا می باشند. در ساخت آن ها از بهترین متریال برای ساخت بدنه و پره و تیغه ها است.فاده شده است.. موتور سیستم تهویه صنعتی محصور است. و نیازی به روغن کاری دائم ندارد.  کیفیت و تنوع و کارایی بالای محصولات موجب شده محصولات از جایگاه مناسب و است.قبال بالایی در بازار برخوردار شود.

شركت صنايع الكتروموتور ايران (هواكش خزرفن) در سال با هدف ارتقاء سطح توليدات داخلی در اجرای پروژه های صنعتی، تاسيساتی، ساختمانی و ارائه راه حلهای جامع درخصوص صنعت تهويه، توسط تنی چند از متخصصين اين عرصه به عنوان يكی از نخستين شركتهای توليد كننده انواع هواكش در ايران تاسيس گرديد. هم اكنون اين شركت با بيش از چهاردهه تجربه علمی، صنعتی و بهره گيری از كادری متخصص و نيز است.فاده از تكنولوژی پيشرفته مطابق با است.انداردهای روز دنيا در زمينه توليد انواع سيستمهای پيشرفته تهويه صنعتی و فيلتراسيون با تكيه بر محاسبات، طراحي، ساخت و تجهيزات مدرن فنی خويش توانسته موفق ترين توليد کننده داخلی محسوب گردد،ودر حال حاضر موفق به اخذ گواهينامه ‏های متعددی نظير: گواهي بازرسی كيفيت واستاندارد ايران ، گواهی است.اندارد اتحاديه توليدكنندگان اروپا CE ، گواهی ISO ، گواهي است.اندارد TSE از تركيه و گواهي است.اندارد PTC از روسيه شده و در حوزه صادرات نيز با كشورهای بسياری چون عربستان، عراق ، قطر و لبنان ، مناسبات تجاری برقرار نمايد.

از هواکش صنعتی اغلب در مکانهایی است.فاده می شود که ذرات موجود در هوا سمی ، دودهای شیمیایی خطرناک ، گرد و غبار و سایر بخارات مضر تولید می شوند. برای کاهش تأثیر این خطرات ، باید هواکش صنعتی مناسب نصب شود. به عبارت ساده ، هواکش صنعتی هوای بد را از محیط خارج کرده و با هوای تازه جایگزین می کند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه