پروژکتور و وال واشر در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Projector and wall washer-1
Projector and wall washer-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


خصوصیات و ویژگی های خوب این محصول باعث شده است. تا بتوان از آن برای انواع تزیینات مرتبط با نورپردازی خارجی و داخلی یک ساختمان است.فاده نمود. از والواشر می توان در زاویه های مختلف برای تاباندن نور تزیینی است.فاده کرد و به وسیله آن بر روی نما ، سایه روشن های زیبایی را به وجود آورد. با توجه به نوع آن ها میزان پرتاب نور متفاوت می باشد و اینکه از چه نوعی از وال واشر است.فاده نمایید ، کاملا بستگی به هدف شما و نورپردازی مورد انتظارتان دارد. به طور کلی این ابزار دارای بازدهی بالایی از نظر نوردهی می باشد و این در حالی است. که نسبت به سایر چراغ ها و محصولاتی که برای تامین نور موجود می باشد ، توان مصرفی پایین تری دارند و در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد.

وال واشر ها محصولات روشنایی به جای است.فاده از پروژکتور ها هستند. در شرایطی که امکان است.فاده از پروژکتور وجود نداشته باشد و همزمان نیاز به نور زیاد باشد، می توان از وال واشر ها است.فاده کرد. مثلا ممکن است. برای نورپردازی ساختمان ها فضایی باریک و بلند داشته باشیم. در چنین شرایطی نمی توان از چندین پروژکتور به طور همزمان است.فاده کرد چرا که علاوه بر کمبود فضا، تعدد پروژکتور ها در کنار هم، ظاهر نامناسبی ایجاد می کند.

این پروژکتور ها از لامپ های مدادی یا لامپ های پرمصرف است.فاده می کنند، به طوری که تنها % از انرژی آن ها تبدیل به روشنایی می گردد. گفتنی است. این لامپ ها طول عمر پایینی نیز دارند. به همین خاطر است.فاده از آن تنها در مواردی خواهد بود که نیاز به نور با کیفیت و متراکم وجود دارد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه