پروژکتور و وال واشر در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Projector and wall washer-1
Projector and wall washer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


پروژکتور بخار سدیم دارای ساختمانی مشابه لامپ بخار جیوه است. با این تفاوت که در آن از سدیم و گاز نئون است.فاده شده است.. این لامپ‌ها می‌توانند هم در فشار کم و هم فشار زیاد عمل کنند و بر همین اساس به دو دسته لامپ سدیم کم ‌فشار و لامپ سدیم پر فشار تقسیم می‌شوند. این لامپ‌ها برای روشنایی معابر شهری و بین شهری مه‌آلود یا همراه با گرد و غبار و اماکنی که افراد به صورت بلند مدت تردد ندارند مناسبند اما است.فاده از آن‌ها در پیاده‌روها، مراکز خرید و پارک‌ها مناسب نیست.

در رنگ های تولید شده توسط این چراغ، رنگ ها بدون نیاز به فیلتر رنگی با خلوص بسیار بالا و درخشندگی ایجاد می گردند. طیف نور نیز بدون لرزش خواهند بود. همچنین می توان با است.فاده از لنز های متنوع، زاویه تابش نور را تغییر داد و برد آن را افزایش داد یا متمرکز کرد. در هنگام روشن کردن پروژکتور ال ای دی در کمتر از یک ثانیه، روشنایی به حداکثر نور خود می رسد، می توان این شدت نور را با توجه به شرایط موجود تنظیم کرد. این سرعت بالا در روشن شدن، بلافاصله پس از خاموش شدن نیز امکان پذیر خواهد بود. بدلیل کم بودن میزان اتلاف انرژی در پروژکتور LED حرارت ایجاد شده توسط آن نیز کم می باشد. این چراغ با روشن و خاموش شدن های مکرر دچار مشکل نخواهد شد. همچنین شما می توانید برای نورپردازی نمای ساختمان با پروژکتور دست ساز لایت هوم به این بخش مراجعه نمایید و پروژکتورهای ال ای دی مخصوص نورپردازی نما را خریداری کنید تا هم زیبایی خاصی به ساختمان خود ببخشید و هم به جای است.فاده از چراغ های گران قیمت در مصرف برق نیز صرفه جویی نمایید.

شرکت داتیس عموما محصولات و تجهیزات برقی با کیفیت بالا را وارد بازار می کند و مدل های مختلفی از پروژکتور COB و SMD دارد که شما می توانید با بررسی تمام جوانب و اندازه آن ها مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید که در قسمت تصویری از پروژکتور COB داتیس برای شما قرار داده ایم. 



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه