پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شرق تهران ( فروش )

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک چراغ روشنایی باید داشته باشد، تابش نور یکنواخت و ماندگار است.. هر چقدر یکنواختی بیشتر باشد، چشم انسان کمتر اذیت شده و در مقابل روشن و خاموش شدن‌های مکرر و بسیار کوتاه، واکنش نشان نمی‌دهد. به همین علت نصب یک چراغ مناسب و نورپردازی صحیح محیط اهمیت بسیاری دارد.

پنل های سقفی در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده است. از پنل های کوچکی در اندازه چراغ های هالوژنی تا پنل های سقفی در و این پنل ها طرح های متنوعی دارد مانند پنل های دور شیشه گرد پنل های دور شیشه مربعی پنل توکار بک لایت و &#; و به طور معمول پنل های توکار طرفداران بیشتری دارد.

شما می‌توانید انواع پنل سقفی توکار و پنل سقفی روکار را به صورت آنلاین از فروشگاه لوازم نورپردازی هومیلو تهیه کنید و بدون دردسر آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین پیش از خرید می‌توانید با متخصصان و مشاوران هومیلو درباره انتخاب بهترین پنل سقفی ال ای دی با توجه به فضایی که در اختیار دارید صحبت کنید تا بهترین و مناسب‌ترین خرید را داشته باشید.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران