پنل ال ای دی سقفی و چراغ پنلی SMD ,COB در شهر ری ( فروش )

Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-1
Ceiling LED panel and SMD panel light, COB-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


همچنین اگر در مورد نوع چراغ و مدلی که لازم دارید، شک دارید، پیش از خرید چراغ پنلی ال ای دی می‌توانید با مشاوران ما در هومیلو صحبت کنید. ما بهترین متخصصان نورپردازی و طراحی داخلی را در کنار تیم خود داریم که با تجربه بسیار بالایی که در زمینه نورپردازی دارند، می‌توانند بهترین مشاوره را برای خرید انواع چراغ پنلی سقفی به شما عزیزان ارائه کنند تا بهترین خرید را انجام دهید.

ساختار داخلی این پنل‌ها مشابه لامپ‌های کم مصرف LED است.، بنابراین بسیاری از شرکت‌هایی که لامپ ال ای دی به بازار عرضه کرده‌اند، پنل‌ ال ای دی نیز طراحی کرده‌اند. پنل‌های روشنایی که با نام چراغ‌های سقفی هم در بازار شناخته می‌شوند، مناسب روشنایی برای محیط‌هایی حتی با متراژهای بالا هستند و انتشار نور در آن‌ها اصولی و یکنواخت است..

پنل‌های سقفی در بازار، ابعاد مختلفی دارند و در اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ در بازار پیدا می‌شوند. نوع کوچک در ابعاد لامپ‌های هالوژنی و لامپ‌های LED است. و پنل‌های بزرگتر تا ابعاد در سانتی‌متر نیز پیدا می‌شوند که مناسب برای محیط‌های اداری هستند. بنابراین اگر قصد نصب مدل توکار دارید، پیش از خرید، حتماً ابعاد شکاف را در نظر بگیرید، که ابعاد پنل کوچک‌تر یا بزرگتر نباشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری