چراغ آباژور و رومیزی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Lampshade and table lamp-1
Lampshade and table lamp-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


آباژور از سه قسمت اصلی تشکیل شده است.: شید یا کلاهک، پایه و لامپ. پایه آباژورها معمولاً از جنس چوب و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و با ارتفاع‌های متفاوت ساخته می‌شود. آباژورها با پایه کوتاه را می‌توان بر روی میزهای اتاق پذیرایی منازل و یا اتاق خواب قرار داد. به طور کلی می‌توان گفت آباژور با چراغ خواب هیچ تفاوتی ندارد و هر آباژور رومیزی یک چراغ خواب هم هست اما چراغ خواب می‌تواند فاقد پایه و شید باشد و فقط یک لامپ با طراحی خاص باشد. بنابراین هر چراغ خوابی، آباژور نیست.

بهتر است. از لامپ‌های زرد رنگ یا آفتابی برای آباژور است.فاده شود. با توجه به اینکه آباژور منبع نور اصلی در منازل نیست، لازم نیست که از لامپ‌هایی با شدت نور زیاد در آن به کار رود تا با تابش نور خیره کننده در شب باعث اختلال در خواب افراد نشود.

توجه به شکل و جنس شید (کلاهک) در خرید یک آباژور و چراغ خواب بسیار مهم است.. رنگ کلاهک باید متناسب با دکوراسیون کلی اتاق باشد تا ایجاد ناهماهنگی نکند. اندازه کلاهک باید متناسب با ارتفاع آباژور باشد و بسیار کوچک یا بزرگ نباشد. نوع موادی که در ساخت شید به کار رفته است.، بسیار مهم است.. کلاهک باید از مواد باکیفیت ساخته شده باشد تا در تماس با لامپ و بر اثر گرمای آن تغییر شکل یا رنگ ندهد و نور را به زیبایی پخش کند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه