چراغ استخری و آب نما در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Pool lights and fountains-1
Pool lights and fountains-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


چراغ است.خری در زیر آب و در کناره‌های است.خر نصب می‌شود. این چراغ‌ها در دو مدل روکار و توکار ساخته می‌شوند. مهمترین نکته درباره این چراغ ها ضدآب و رطوبت بودن آن ها است.. چراغ های است.خری جدید ، ال ای دی هستند و مصرف برق کمی دارند و بیش از ساعت عمر می کنند.

این چراغ‌ها را شرکت‌های کمی به بازار عرضه می‌کنند و عموماً به صورت سفارشی تولید می‌شوند. از برندهای خوب چراغ است.خری در بازار می‌توان به فاین الکتریک، شعاع و مازی نور اشاره کرد. البته اگر چراغ با ابعاد خاصی مدنظرتان است.، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید تا چراغ مدنظر را به صورت سفارشی برای شما تولید کنند.

یکی از مشکلاتی که درباره این چراغ‌ها وجود دارد این است. که شما می‌بایست در هنگام ساخت است.خر و بتن‌ریزی آن، تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چراغ توکار است.فاده کنید یا روکار. چرا که برای نصب چراغ‌های توکار، باید قالب یا کاسه‌ی مخصوص آن، در هنگام بتن‌ریزی است.خر، در آن قرار بگیرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران