چراغ اضطراری و چراغ شارژی دیواری و سقفی در بومهن ( فروش )

Emergency light and rechargeable wall and ceiling light-1
Emergency light and rechargeable wall and ceiling light-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


برای تو سرویس بهداشتی کارآمده توی آشپزخونه هم تو یخچال میشه گذاشت بخاطر خاصیت آهنربایی ولی یه کم آهنربا ش ضعیفه. پشتش علاوه بر آهنربا چسب داره که بشه به دیوار وصلش کرد. تو بعضی نظرات گفته بودن تو پریز برق جا میشه ولی برای ما که نشد.ابعاد . * . * هست. چراغ جمع و جور و بدرد بخوریه.

اما به درد داشبورد و جاهایی مثل کمد کوچک میخوره و برای این موارد عمر باطریش هم قابل قبول خواهد بود.فروشنده جنس دست دوم برای من ارسال کرده . طلق روی لامپ شکسته بود(هنگام حمل نشکسته چون داخل پلاستیک حباب دار پیچیده شده بود) و چسب پشت کنده شده بود

۵) ال ای دی آبی: موقع شارژ چراغ با شارژر یا موقع شارژ گوشی روشن میشه. متاسفانه جنسی که برای من فرستادن کثیف بود و روی طلق جلوش هم خط و خش بود، انگار چند مرتبه مرجوع شده بود. در کل زیاد با کیفیت نیست. من همزمان با این چراغ، یه چراغ ویداسی WD-T هم از دیجی کالا خریدم. نور دهی چراغ WD-T خیلی بیشتر از این هست با وجودی که ارزون تر و با کیفیت تر هم هست. این فقط به درد کمپ میخوره.



( فروش ) های دیگر در بومهن