چراغ اضطراری و چراغ شارژی دیواری و سقفی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Emergency light and rechargeable wall and ceiling light-1
Emergency light and rechargeable wall and ceiling light-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


لامپ های اضطراری دیواری و سقفی شارژی محصولاتی هستند که در مناطقی که قطعی برق زیاد دارند کاربرد فراوانی دارند. همانطور که میدانید برق یکی از نیروهایی است. که به طور کلی بر زندگی روزمره انسان ها مسلط است. و تقریباً تمام فناوری های موجود به در دسترس بودن این منبع قدرتمند بستگی دارد، بنابراین در غیاب این انرژی قطعاً صنایع، کارخانه ها و به طور کلی، بخش بزرگی از زندگی شهری تحت تاثیر قرار می گیرد. در این راستا توجه به کمبود برق و راهکارهای رفع نیازهای ضروری در غیاب این تولیدکنندگان منجر به جستجوی راهی برای تامین برق در غیاب این انرژی می شود.

این برند دارای چندین گواهینامه می باشد و توانسته است. از تکنولوژی منحصر به فرد بهره برده و بالاترین سطح کیفی محصولات خود را در سراسر اروپا ارائه دهد. محصولات این شرکت شامل انواع چراغ های اضطراری، لامپ های شارژی، نورافکن، روشنایی معابر و … می باشد.

چراغ اضطراری مستقل یا شارژی با کمک باتری عمل می‌کنند. این نوع از چندین قسمت تشکیل شده که شامل باتری، شارژر، واحد کنترل، لامپ ال ای دی و پخش کننده نور است.. در سال‌های اخیر از چراغ اضطراری شارژی و بیشتر از نوع تامین مرکزی است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه