چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Light above the bathroom mirror-1
Light above the bathroom mirror-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


مجموعه امیرلایت از سال تاکنون با هدف ارائه محصولات روشنایی و برق صنعتی با است.فاده از کادری مجرب درحال فعالیت میباشد. و اینک با است.فاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشنا سازی و فرهنگ سازی جهت است.فاده مفید از امکانات این رسانه درحال فعالیت میباشد

این چراغ می تواند در کنار لامپ سقفی مورد است.فاده قرار گرفته و نور مورد نیاز سرویس بهداشتی را تامین کند. همچنین علاوه بر نصب و جایگذاری در بخش بالایی، برای به کارگیری در اطراف آینه مناسب بوده و باعث می‌شود تا محیط زیباتر، تمیز تر و بزرگتر به نظر برسد.

نورپردازی یکی از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون محسوب می شود و باید در هر محل به بخش های مختلف آن توجه بسزایی داشت به عنوان مثال نورپردازی سرویس های بهداشتی دارای اهمیت بالایی است. زیرا علاوه بر تامین نور آن محیط، تاثیر زیادی نیز در جلوه و زیبایی فضای دکوراتیو آن دارد. چراغ بالا آینه کد a/ سه شعله یکی از محصولاتی است. که برای بالای آینه‌های سرویس‌های بهداشتی و یا به عنوان چراغ دیواری در اتاق‌های پذرایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این چراغ دارای بدنه ای با رنگ سفید است. که زیبایی آن را دو چندان کرده و حتی در زمان خاموش بودن آن هم بسیار شیک خواهد بود. شکل ظاهری این چراغ به شکل مستطیل طراحی شده که این ویژگی موجب شده تا به سادگی بتوانید آن را بالای همه نوع آینه وصل کنید و آنها را با سلیقه خودتان ست کنید. این چراغ ها از بهترین کیفیت و مواد اولیه ساخته شده و در برابر بخار موجود در حمام هم مقاوم است. اما ضد آب نمی باشند. نوع لامپ های به کار رفته در این محصول از جنس SMD است. که  دارای طول عمر و دوام می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه