چراغ خطی در شهر ری ( فروش )

linear light-1
linear light-2



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


چراغ صنعتی خطی مدل رینلد با درجه مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار (IP) و مقاومت ضربه ای بالا (IK) قابل است.فاده در فضاها با شرایط سخت محیطی مانند محیط های صنعتی، تونل ها، پارکینگ، است.خر و فضاها با شرایط دمایی خاص از جمله یخچال های صنعتی با برودت - درجه و محیط ها با گرمای تا + درجه می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری