چراغ سقفی راه پله و پارکینگ و بالکن و اتاق در شهر ری ( فروش )

ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-1
ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


از سوی دیگر چراغ های بدون سنسور، از نظر طراحی و مدل می توانند، با چراغ های سنسوردار البرز، ست و هماهنگ خریداری شوند. طرح های روی حباب شیشه ای و پلاستیکی چراغ های بدون سنسور و سنسوردار البرز، مشابه هم هستند و می توانند، با هم، برای یک مجموعه خریداری گردند.

این دسته از لامپ ها در نورپردازی منازل بسیار است.فاده می شوند زیرا هم کم مصرف هستند و هم نور بهتر و روشن تری را ایجاد می کنند ، این لامپ ها در دو نوع آفتابی و مهتابی با نورهای سفید و زرد تولید می شوند ، از این لامپ ها در چراغ های سقفی ، چراغ های دیواری و غیره است.فاده می شود.

چراغ های سقفی سنسوردار، از اعضای جدایی ناپذیر در روشنایی مشاعات ساختمان ها، راهروها، راه پله ها، پارکینگ ها و مواردی از این دست می باشند. این چراغ ها، دارای سنسور مادون قرمز هستند که به سنسور حرکت، نیز مشهور است.. کوچکترین حرکتی در محیط، توسط سنسورهای مادون قرمز، شناسایی شده و چراغ روشن می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری