چراغ سقفی راه پله و پارکینگ و بالکن و اتاق در شهر ری ( فروش )

ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-1
ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


حباب این سرپیچ ها، به گونه ای طراحی شده است. که به آسانی، قابل درآوردن و جایگذاری مجدد است.، بنابراین نصب و تعویض لامپ در آن ها، به سهولت انجام می شود. حباب چراغ های سقفی البرز، دارای تنوع طرح بوده و در مدل های خورشیدی، پلکانی، ترنج، خط دار و غیره تولید می شوند. بیش از طرح و مدل، چراغ سقفی توسط شرکت البرز، روانه بازار شده است..

چراغ های سقفی البرز، دارای اتصالاتی هستند که به راحتی، در سقف، نصب شده و محکم می شوند. به طور معمول، این چراغ ها، دارای سرپیچی برای اتصال لامپ هستند. سرپیچ چراغ های سقفی، از نوع E یا سرپیچ بزرگ است. که می توان انواع لامپ های رشته ای، کم مصرف و ال ای دی را در آن ها قرار داد.

در گذشته که است.فاده از چراغ های سنسوردار، مرسوم نبود، اهالی ساختمان ها، مجبور به صرف هزینه بیشتری برای قبض برق مشاعات بودند، زیرا معمولا، تعدادی از چراغ ها، در مشاعات و پارکینگ، فراموش شده و روشن می ماندند. اما امروزه در تمامی ساختمان ها، است.فاده از چراغ های سنسوردار، یک اصل است. که توسط سازندگان رعایت می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری