چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..

در محیط های مختلف می توان جهت تامین نور از روشنایی های دیواری یا سقفی است.فاده کرد که چراغ های سقفی از انواع منابع نوری مهم در هر محیط محسوب می شوند و دارای اشکال و اندازه های متفاوتی می باشند به طور مثال این چراغ ها می توانند به صورت سقف کوب یا آویز باشند البته در انتخاب آنها باید دقت شود زیرا گاهی ممکن است. ارتفاع سقف نسبت به المان های محیط کمتر باشد که در این صورت بهتر است. از آویز است.فاده نگردد ولی در محل هایی با سقف های بلند چراغ های آویز کاربرد بیشتری دارند.

چراغ های سنسوردار به لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند. زیرا این چراغ ها در مقایسه با چراغ های معمولی، نیازی به خاموش یا روشن کردن ندارند و با خروج افراد از محلی که در آن نصب شده‌اند، خاموش می‌شوند، در حالی که چراغ‌های معمولی دارای کلید هستند و پس ترک محل یا اتاق موردنظر لازم است. حتما خاموش شوند و در صورت فراموشی این موضوع ممکن است. هزینه‌های بیشتری متحمل شوند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه