چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


افراد زیادی هر روز صبح زود از منزل خود خارج می‌شوند و تا زمان تاریکی هوا به آن باز نمی‌گردند. قطعاً بسیاری از آن‌ها برای اینکه هنگام بازگشتن، ساختمان روشنایی داشته باشد، چراغ‌های حیاط و راه‌پله را روشن می‌گذارند‌. روشن گذاشتن چراغ‌ها در طول روز باعث، مصرف بیهوده برق می‌شود. اصلی‌ترین مزیت این چراغ‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.، زیرا دارای

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..

ولوم دیگر این چراغ نیز برای تنظیم میزان شدت روشنایی به کار گرفته می‌شود. با این ولوم شما به راحتی می‌توانید به دلخواه شدت نور چراغ را تعیین کنید. برای مثال اگر چراغ سنسوردار شما در محلی نصب شده باشد که حتی در روز هم نور چندان زیادی دریافت نمی‌کند، اما با این حال روشن است. و شما می‌خواهید باز هم در روز با حرکت افراد روشن شود، می‌توانید شدت نور را در طول روز کاهش داده و شب شدن نور آن را بیشتر کنید و به این شکل هم از نور کافی بهره‌مند شوید و هم بتوانید در مصرف برق صرفه جویی کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه