چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شهر ری ( فروش )

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


چراغ‌های سنسوردار از نظر جنس بدنه و رویه، محل نصب، میزان حساسیت سنسور، نوع چراغ و برخی از قطعات با یکدیگر تفاوت دارند، اما نوع عملکرد همه آن‌ها مشابه یکدیگر است.. در حالت کلی چراغ‌های سنسوردار به دو مدل سقفی و دیواری دسته‌بندی می‌شوند.

همان‌طور که از نام آن مشخص است.، فقط برای نصب بر روی سقف طراحی شده و امکان نصب بر روی دیوار وجود ندارد. کفی این نوع از جنس پلاستیک ABS بوده و تا دمای درجه سانتی‌گراد، گرما را تحمل می‌کند. رویه این چراغ نیز از جنس پلی‌کربنات یا کریستال است. و در برابر ضربه فیزیکی مقاومت خوبی دارد. علاوه‌برآن به دلیل وزن کمی که دارد، امکان نصب آن بر روی سقف‌های یونولیت نیز وجود دارد.

همان‌طور که در بخش‌های قبل این مطلب بیان کردیم، چراغ‌ها و لامپ‌های دارای سنسور از نظر محل نصب، جنس رویه و کفی، نوع سنسور، ابعاد و… با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت چراغ و لامپ سنسوردار نیز به مواردی چون جنس بدنه، نوع سنسور، شرکت سازنده، ابعاد و.‌‌. بستگی دارد. لیست قیمت روز این محصولات را در این صفحه از آرتا الکتریک می‌توانید مشاهده کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری