چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شهر ری ( فروش )

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


چراغ سنسوردار، نوعی المان روشنایی است. که دارای سنسورهای حرکتی بوده و به طور خودکار روشن و پس از چند ثانیه مجدد خاموش می‌گردد. سنسورهای به کار برده شده در این چراغ‌ها وظیفه دارند، هر نوع حرکت در محیط اطراف را شناسایی کرده و سپس دستور روشنایی چراغ را صادر نمایند. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از این چراغ تولید شده است.، اما اجزای تشکیل‌دهنده تمامی چراغ‌های سنسور دار تقریباً به شرح زیر است.:

هوشمند سازی ساختمان به همراه راحتی در اجرای روشنایی از اولین قابلیت های این چراغ سقفی است. با وجود سنسور حرکتی داخل چراغ شما نیازی ندارید تو محیط تاریک دنبال کلید روشن کردن چراغ بگردین و بعد از خارج شدن از محیط تحت دید سنسور این چراغ نیازی به خاموش کردن ندارین و خودش بعد از زمانی معین شده خاموش میشه.نصب سریع و آسان سقفی سنسور دار شما رو بی نیاز میکنه از مراجعه به برقکار تاجایی که خودتون میتونید چراغ سقفی سنسوردار کی ام سی رو نصب کنید. جالبِ بهتون بگم که برای سقفی ساختمان های امروز که از یک لایه نازک گچ و یولونیت ساخته شده سقفی سنسور دار بهترین گزینه است. چرا؟ خوب معلومه چون فوق سبکه یعنی ۵۵ گرم .کالایی که تونسته از فاکتور های است.اندارد عبور کنه تاییدیه کارشناسای باریک بین اداره است.اندارد رد بشه حتما در خورشایسته شماست اما یک گارانتی ساله هم تقدیم میکنیم که دیگه با خیال راحت این جنس رو تهیه و است.فاده کنید.میدونم طولانی شده اما یک نکته دیگه هم بگم اونهم اینه که این چراغ علاوه بر حسگر حرکتی حسگر نوری هست یعنی اینکه در روز روشن نمیشه و فقط در مواقع تاریکی عمل میکنه.

خرید چراغ سنسوردار، با هوشمندسازی ساختمان‌ها و تمایل هر چه بیشتر به صرفه‌جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌ها، رواج بیشتری در صنعت روشنایی یافته و نسبت به گذشته طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است.. شرکت دامتک نیز به عنوان تولید کننده چراغ سنسور دار و حضور برجسته در صنعت روشنایی، چراغ های تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به شما عزیزان ارائه می‌کند. این چراغ ها با سنسور PIR تعبیه شده در آن که دارای برد تا متر می‌باشد، قابلیت تشخیص افراد در این محدوده را داشته و محصولی عالی برای راه پله ها، راهرو ها و پارکینگ ها و &#; به حساب می‌آید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری