چراغ ضد انفجار و ضد حرارت در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Anti-explosion and anti-heat lamp-1
Anti-explosion and anti-heat lamp-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


چراغ های ضد انفجار باید قابلیت حمل داشته باشند در واقع قاب قوی و لنزهای شیشه ای ضخیم این چراغ ها کمک می کند در برابر لرزش مقاومت بالایی داشته باشند و حتی می توان این چراغ ها را توسط وسایل حمل و نقل از جایی به جای دیگر بدون آسیب دیدن منتقل کرد.

طبیعتا یکی از مسائلی که پرسنل مشاغل حساس به آن دچار هستند، ترس از انفجار وسایل و ابزار های سخت مانند مهتابی ها، چراغ قوه ها، پروژکتور ها و&#; است. و به همین دلیل هم آن ها تصمیم گرفتند که از مهتابی های ضد انفجار است.فاده کنند؛ تا علاوه بر این که مشکلات تاریکی آن ها رفع می شود؛ از امنیت هم برخوردار می شوند و دیگر هرگز نگران به وجود آمدن حریق و مسائل هولناک دیگر نیستند.

یک چراغ ضد انفجار معمولا از یک لنز یا شیشه به شدت مقاوم ساخته شده و درون یک قاب ضخیم از جنس فولاد یا آلومینیوم قرار گرفته است.، این مجموعه می تواند در شرایط سخت کار کند و با جلوگیری از ترک خوردگی از بروز انفجار در مکان هایی که مستعد آتش سوزی و انفجار هستند جلوگیری کند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری