چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


نور فروشگاه، مهم‌ترین جنبه بصری فروشگاه است.. نور با کیفیت عامل جذب مشتریان به فضای فروشگاه و از سویی دیگر نور بی کیفیت، باعث ترک کردن فروشگاه در مدت زمان کوتاه می‌شود. همچنین دقت داشته باشید برای راه‌اندازی یک فروشگاه هزینه‌هایی بسیاری می‌شود و برای دیده شدن این هزینه‌ها و زیبایی بصری فروشگاه خود نیاز به درست نمایاندن آن‌ها دارید که نور و نورپردازی صحیح و مناسب، مهم‌ترین نقش را در اینجا ایفا می‌کند. در این ویدیو نمونه نورپردازی‌های با کیفیت فروشگاهی با چراغ‌های اکووات را مشاهده می‌کنید.

چراغ‌های LED امروزه با قیمتی بسیار پایین‌تر از قبل در دسترس شما هستند. این چراغ‌ها می‌توانند تمامی رنگ‌های طیف مرئی را تولید کنند و با این کار موجب زیبایی بصری فروشگاه شما شوند. در کنار این موضوع، چراغ‌های LED قابل برنامه‌ریزی و کنترل هستند شما می‌توانید آن طوری که دوست دارید این چراغ‌ها را برنامه ریزی کنید؛ به طور خودکار نورشان کم و زیاد شود، همراه با موسیقی رقص نور داشته باشند یا که تغییر رنگ دهند. از تکنولوژی ال‌ای‌دی برای ایجاد تجربه خرید متفاوت است.فاده کنید.

چراغ های فروشگاهی دارای ویژگی های متفاوت و زیادی هستند اما می توان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها ایجاد روشنایی کافی است. به صورتی که تمامی کالاها و محصولات به بهترین نحو دیده شوند. این چراغ ها روشنایی مورد نیاز را با زاویه پخش صحیح و درست تابانده و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند این نور را در زاویه و محل دلخواه در فروشگاه پخش کنند. به طور کلی می توان گفت بهترین نور فروشگاهی نوری می باشد که علاوه بر روشنایی بخشیدن مناسب به همه ی فضای فروشگاه، نور کافی را با شدت لازم به نقاط مورد نظر بتاباند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه