چراغ مطالعه گیره ای، رومیزی و دیواری در شرق تهران ( فروش )

Clip-on, desktop and wall reading light-1
Clip-on, desktop and wall reading light-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


کلیدی با کیفیت مناسب برای روشن یا خاموش کردن چراغ بر روی پایه آن تعبیه شده است.. سرپیچ مورد است.فاده در این چراغ از نوع E بوده و لامپ های دارای این سرپیچ را پشتیبانی می کند. با طول گردنی سانتی متر از جنس لاستیک و پایه پلاستیکی و حباب فلزی دارای ابعاد * * سانتی متر بوده و طول سیم آن . متر می باشد.

با توجه به کاربردی بودن چراغ مطالعه و است.فاده گسترده از آنها در مشاغل مختلف و منازل، به ابزاری محبوب تبدیل شده و در مدل‌های مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. از این چراغ‌ها در هنگام مطالعه کتاب و درس خواندن، ساخت قطعه، است.فاده از رایانه و سایر وسایل هوشمند، کارهای ساختمانی، نقشه کشی، مطب‌های پزشکی، سالن‌های آرایشی و.... است.فاده می‌شود. در واقع برای هر کاری که نیاز به نوری متمرکز در طول شب و یا در روز است.، از چراغ مطالعه می‌توان است.فاده کرد.

این مدل چراغ‌های رومیزی بسیار پرکاربرد هستند و با توجه به بازویی و بدنه قابل انعطاف، در مشاغل بسیاری به کار می‌روند. آرایشگران، معماران و نقشه کش‌ها، پزشکان، دانشجوها، دانش آموزان و افراد بسیار دیگری می‌توانند از چراغ‌های مهندسی است.فاده کنند.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران