چراغ مگنتی در شرق تهران ( فروش )

Magnetic lamp-1
Magnetic lamp-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


انتخاب نوع چراغ ها در سیستم روشنایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و معماران بر اساس فاکتورهای مختلفی می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند؛ اما در هر حال نصب چراغ های مگنتی برخلاف مدل های قدیمی بسیار راحت تر بوده و امروزه است.فاده از این محصولات بسیار کاربردی شده است.، به طوری که پیش بینی می شود این چراغ ها به تدریج جایگزین سیستم های روشنایی قدیمی خواهند شد.

 در هر حالت کلی با وجود ریل های مگنتی توکار و روکار شما می توانید چراغ مگنتی یا مولتی ترک را با کمک یکی از این ریل ها و به یک شکل خاص در سیستم روشنایی محیط است.فاده کنید. این یعنی شما دو روش نصب برای اتصال چراغ مگنتی دارید و تنها می توانید از چراغ های نقطه ای و خطی است.فاده کنید، بدین ترتیب تکلیف چراغ های آویز و موضعی چه می شود؟

&#;زاویه پخش نور انتخابی&#; چراغ اسپات لایت یا نقطه ای مگنتار به غیر از قابلیت حرکت در بستر ریل برای نورپردازی نقطه مورد نظر . زاویه پخش نور پیش فرض درجه را دارا می باشد و البته  به انتخاب مشتری زوایای ، ، نیز قابل ارائه است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران