چراغ مگنتی در شرق تهران ( فروش )

Magnetic lamp-1
Magnetic lamp-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


ریل توکار بدون لبه مگنتار یا ریل چراغ مگنتی ، بستر نصب ماژول ها و مدلهای مختلف چراغ مگنتی آرند و بخشی اصلی و بستر این سیستم روشنایی میباشد و برای نصب در انواع سقف های .کاذب ، کناف ، دیوار ، سقف و زوایای مختلف محدودیتی را به مجریان و طراحان داخلی تحمیل نمی کند

اطلاعات فنی در چراغ ها به شما کمک می کند در طراحی روشنایی گام موثری بردارید. متناسب با شدت نوری و اطلاعاتی که از منبع نور به دست می آورید، به راحتی می توانید تصمیم مناسبی برای انتخاب بهترین چراغ بگیرید. توضیحات مختلفی بر روی کاتالوگ چراغ ها نصب می شود، دانستن هر یک از اطلاعات فنی در لامپ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است..

&#;زاویه پخش نور انتخابی&#; چراغ اسپات لایت یا نقطه ای مگنتار به غیر از قابلیت حرکت در بستر ریل برای نورپردازی نقطه مورد نظر . زاویه پخش نور پیش فرض درجه را دارا می باشد و البته  به انتخاب مشتری زوایای ، ، نیز قابل ارائه است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران