چراغ مگنتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Magnetic lamp-1
Magnetic lamp-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


اگر جزو معماران ، طراحان داخلی و ساختمان سازان با گرایش به طراحی های مدرن در بخش نورپردازی و طراحی داخلی هستید، حتما آشنایی و است.فاده از این سری محصول به شما توصیه میشود، درواقع هنوز به طور کامل در بازار سنتی (لاله زار) روشنایی ایران این محصول شناخته شده نیست ، به غیراز برخی از تولیدکنندگان و واردکنندگان که به دنبال ترندهای صنعت روشنایی هستند عموم بازار روشنایی به کلید واژه های &#;چراغ مگنتی&#; ، &#;چراغ آهنربای&#; &#;چراغ توکار و روکار آهنربایی&#; یا &#;چراغ های ریلی آهنربایی&#;، آشنایی چندانی ندارند.

مدل های مختلفی از چراغ های نقطه ای، خطی، موضعی و آویز در تنوع محصولات ترک لایت های سه فاز وجود دارد؛ اما نحوه اتصال و شرایط است.فاده این مدل ها در ترک لایت های سه فاز با شیوه نصب و اتصال چراغ های مگنتی یا همان مولتی ترک ها متفاوت است. و قطعا که نصب با نیروی مغناطیسی بسیار ساده تر از اتصالات دردسر ساز قدیمی است..

افتخار ماست که جزو اولین ها هستیم شرکت لیان آذین بنا که با نام صنایع روشنایی آرند پروژه های و محصولات نوینی را در عرصه روشنایی به بازار عرضه کرده است. ، این بار تولید چراغ مگنتی یا آهنربایی را با نام تجاری  .&#;مگنتار&#; در دستور کار خود قرار داده است. و مفتخر است. که این محصول را با قیمت و کیفیت رقابتی با گارانتی پنج ساله به بازار عرضه نماید



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه