چراغ های اداری و تجاری در شرق تهران ( فروش )

Office and commercial lights-1
Office and commercial lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


چراغ های اداری و تجاری در انواع مختلفی با مدل های متفاوت ساخته می شوند و درون آنها از لامپ های مختلفی مانند لامپ فلورسنتی و یا لامپ های ال ای دی است.فاده می شود همچنین انواع چراغ اداری و تجاری می توانند به صورت آویز نیز به کار روند به طورمثال در دفاتر کار مدرن چراغ های آویز با ارتفاعی در حدود سانتیمتر آویزان می شوند و ترکیبی از نور مستقیم و غیر مستقیم را روی سطح موردنظر ایجاد می نمایند.

در یک محوطه اداری نور مصنوعی می تواند نزدیک پنجره ها قرار گیرد تا تفاوت بین جهت تابش نور مصنوعی و طبیعی به حداقل برسد . در محل های تردد و عبور و مرور افراد باید به صورت یکنواخت و کافی نور وجود داشته باشد که در واقع الی لوکس روشنایی برای این فضاها کافی است. . به طور کلی در دفاتر و فضاهای اداری تامین تا لوکس نور از طریق انواع چراغ اداری و تجاری ضروری بوده و بهتر است. روی میز کار لوکس نور تامین گردد البته باید توجه نمایید که نصب چراغ های اداری و تجاری به گونه ای باشد که روی چشم افراد اثر مستقیم نگذارد.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت نورپردازی در یک محیط اداری باید به نحوی طراحی شود که کارمندان به راحتی به انجام وظایفی که به آنها واگذار شده است. بپردازند و مراجعه کنندگان نیز در هنگام حضور در اداره ضمن احساس راحتی و لذت از محیط، به راحتی کارشان انجام شود. ادارات و سازمان ها دارای بخش های متفاوتی می باشند از این رو میزان روشنایی که باید در هر بخش فراهم شود به نوع کارایی آن بخش، نوع فعالیتی که قرار است. در آن قسمت انجام گیرد و همچنین شکل ظاهری آن محیط بستگی دارد. در هنگام تامین نور در مکان های اداری، تجاری و فروشگاهی باید دقت شود که نور کافی با توزیع فرکانسی مطلوب و بدون خیرگی و سایه های مزاحم در محیط ایجاد شود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران