چراغ های اداری و تجاری در شهر ری ( فروش )

Office and commercial lights-1
Office and commercial lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


بهره نوری یا بازدهی نور یعنی یک چشمه نور در ازای مصرف مقدار مشخصی از انرژی یا همان توان مصرفی چه میزان شاز نوری خروجی دارد. واحد این پارامتر لومن بر وات است. و لازم به ذکر است. لامپ LED دارای بهره نوری مابین تا لومن بر وات است. و این مقدار در یک لامپ رشته‌ای برابر با تا لومن بر وات و یک لامپ کم مصرف ال لومن بر وات می‌باشد.

هر مکانی دارای ویژگی هایی میباشد که باید چراغ و نورپردازی متناسب با آن است.فاده شود یکی از این مکان ها مکان های اداری و تجاری و دانشگاهی می باشد که انواع چراغ های  اداری و دانشگاهی و تجاری متناسب با آن باید است.فاده گردد ما قصد داریم شما را با انواع مختلف چراغ های اداری و تجاری و نوع کارکرد و مزایای آنها در این نوشتار آشنا کنیم.

مجموعه برق نت تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست وشما عزیزان گرامی می توانید جهت خرید حضوری نیز به به ادرس زیر مراجعه کنید اما مجموعه ما سعی بر آن داشته است. جهت تسهیل در امر خرید لوازم برق ساختمان و تجهیزات برق صنعتی به شما سروران گرامی مشاوره انلاین و رایگان ارائه نموده و اقلام و کالا‌ی مورد نیاز شما را به نازلترین قیمت و کمترین زمان از مرکز بازار برق ایران به دست شما مردم شریف و گرامی کشورمان برسانیم



( فروش ) های دیگر در شهر ری