چراغ های بیمارستانی و ضدعفونی کننده محیط در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hospital lights and environmental disinfectants-1
Hospital lights and environmental disinfectants-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


هرروزه بر اثر رفت و آمد های مکرر در مراکز عمومی و همچنین سطح بالای آلودگی های محیطی در مراکز درمانی سطح بالاتری از انتقال میکروارگانیزم ها توسط ریزگرد های موجود و فزاینده در هوا ایجاد شده که به سبب تنفس در چنین محیط هایی به بدن افراد حاضر در محیط انتقال میابد که ویروس ها نیز از این دسته مستثنی نبوده و ویروس کنونی که بشدت آسیب زا برای سیستم تنفسی انسان و ریه های وی بوده از طریق میکروارگانیزم های موجود به گسترش هرچه بیشتر خود ادامه خواهد داد و افراد بیشتری را به ویژه کسانی که بطور مستمر در محیط های مذکور حضور داشته نظیر کادر پزشکی و پرستاران، کادر خدماتی و بیماران حاضر در مراکز درمانی و نیروهای حاضر در ادارات و سازمان ها را درگیرخواهد کرد و روز به روز بر تعداد مبتلایان خواهد افزود.

در مورد دیگر چراغ های سالن های بیمارستانی باید این قابلیت را داشته باشند که در تمام طول شب باعث آزار چشمی و است.راحت بیماران نشوند. از طرفی روشنایی قابل قبولی را نیز برای تردد بیمار و پزشکان و پرستاران تامین کند. در اتاق بیماران باید چراغ بیمارستانی مناسبی قرار داده شود که هم آرامش فرد را بهم نزند و هم در زمان چک شدن شبانه بیمار امکان بررسی وضعیت او را به کادر درمان بدهد.

با توجه به نرخ بالای انتقال این ویروس در مکان هایی با سطح تردد بالا و آلودگی های محیطی و اولویت یافتن تصفیه هوا با سرعت بالا و لزوم فیلتراسیون میکروارگانیزم ها کادر مهندسی شرکت صنایع تهویه پارس سعید با تکیه بر بیش از سال تجربه در طراحی و اجرا سیستم های تهویه و هواساز های بیمارستانی و اتاق های تمیز، تمام تلاش خود را معطوف طراحی سیستمی کارا و مطمئن در راستای ارائه برترین سیستم تصفیه هوا با سطح فیلتراسیون و عملکردی فوق العاده نموده تا بتواند همانند همیشه در راستای کمک به بهبود وضع موجود گامی مهم برداشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران