چراغ های خیابانی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


شرکت صنایع روشنایی سایان الکتریک در سال در امتداد بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنعت روشنایی و با ایده ی افزایش سطح کیفی محصولات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه متولد شد و تا کنون هر روز تلاش کرده است. چراغی روشن کند که با طبیعت مهربان باشد، مطابق نیاز مشتری بوده و همواره در تعادل میان کیفیت و قیمت قرار بگیرد. سبد تولیدات سایان الکتریک حاوی مجموعه محصولاتیست که قادر است. از نظر فنی، زیبایی شناسی و متریال به کار رفته رضایت کلیه فعالان حوزه ساخت و ساز از جمله متخصصین برق، طراحان روشنایی، آرشیتکت ها، مهندسین عمران و ... را همزمان جلب نماید

چراغ خیابانی به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات روشنایی در محیط های باز و خیابان ها کاربرد های بسیار زیادی دارد. این چراغ ها که منابع نوری بسیار خوبی برای روشنایی هستند در تنوع بسیار عالی تولید می شوند. این چراغ ها از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و توان های بسیار زیادی را پوشش می دهند. از این چراغ ها به صورت عمده برای تامین روشنایی معابر، خیابان ها، کوچه ها و &#; است.فاده می شود. این چراغ ها دارای نوری کاملا یکنواخت بوده و می توان شدت نور بسیار خوبی را در چراغ خیابانی مشاهده کرد. این منابع نوری بر روی تیر های چراغ برق و یا به شکل های دیگر قابلیت نصب را دارند. در اکثر موارد نور های زرد و سفید را می توان در این محصولات مشاهده کرد. به صورت متداول در پایه چراغ خیابانی می توان دریچه هایی را مشاهده کرد. در این دریچه ها می توان کابل های مربوطه و انواع فیوز ها را مشاهده نمود.

چراغ‌های دفنی چراغ‌های دکوراتیوی هستند که دارای درجه حفاظتی بالا بوده و در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. نوع خانگی و داخلی این چراغ‌ها به نام چراغ کف‌پارکتی شناخته می‌شود. چراغ‌های بغل پله‌ای نیز از این خانواده هستند. این چراغ‌ها صرفاً کاربرد دکوراتیو داشته و در زیباسازی شهری نیز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می‌گیرند. نوع IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالای این چراغ را می‌توان در کف است.خرها و آبنماها نیز مورد است.فاده قرار داد. همچنین انواعی از وال‌واشرها را نیز می‌توان به صورت دفنی ساخت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران